måndag 2 november 2009

Måndag..

Ja då var det måndag igen och jag hämtat hem sonen i några dagar eftersom det blev lite ändringar förra veckan när jag hade hög feber flera dagar och inte orkade gå upp ur sängen typ och hostade som en tok.. Visade sig vara lunginflammation så det blev en lugn helg och blir att ta det ganska lugnt hela pencillin kuren,måste ju vara rädd om mig själv..


Men såååå sugen jag är på att cykla nu:(( Först axeln och sen detta.. Ska förresten till doktorn imorgon för jag har fortfarande ont när jag gör saker,det kommer väl ta ett tag men det känns lite väl mycket många gånger..


Gabriel mår bra men fortfarande förkyld men astman håller sig borta än så länge... Denna lille kille är så envis så jag vet inte vad jag ska göra många gånger,denna vilja denna vilja.. Inte lätt alla gånger..




Älskade Gabriel..

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Shit så söt han är på bilden! Tiden går fort...Du måste vara lite envisare än honom, annars kommer det bara bli ännu jobbigare ju äldre han blir. Ha belöningssystem, straffsystem etc. Men var konsekvent!

Lina sa...

Hejsan, hoppas ni har det bra, dina bilder kan få vem som helst att dra på smilbanden. Man blir så glad:-)
Ha det bra i julstöket./Lina