onsdag 2 september 2009

Hembygdsparken:)

Idag började jag dagen med att väcka min goa son för att skicka honom till dagis några timmar och sen kom jag hem och åt frukost sen bara tog det allmänt lugnt till efter middag då jag gick med Montana till stan så han fick leka på viskängen med sin syster,kan säga att han var trötter sen:) Åkte hem så jag vara hemma lagom till klockan två så det vara bara att sätta sig på cykeln och hämta Gabbi. När vi kommit hem kom mamma och pappa efter ett tag ,dom hade lovat att ta Gabbi till Hembygdsparken i Ängelholm om vädret tillät och det såg ganska bra ut och peppar peppar så kom det bara några regnstänk när vi var där:)
Lille killingen hade kommit utanför och Gabbi var så bekymrad för honom,han skulle ju vara där inne med dom andra tyckte han,sen ville han bära honom för han tyckte att han skulle gå med oss istället för att vara själv där:)
Var ju tvungen att ha en glass när vi gick förbi cafeet:) Så blev han nöjd och kunde fortsätta kollapå djuren:)
Tyckte dom hade så coola frisyrer:)

Gabbi lekte och hade skoj i sitt hus:)

Nä nu ska jag lägga mig ,är ganska trött idag.. Natti natti!

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Där är mysigt att vara med barnen! Klart man måste ha glass - särskilt om man heter Gabriel Johansson=)