torsdag 3 september 2009

Tråkigt väder!


Idag har det bara varit för tråkigt väder,bara väntade på regnet imorse när man vaknade:( jag hade planerat att jag skulle gå ner till stan med Montana men det slutade med att i regnet så tog vi bussen ner och hoppades på att det inte skulle börja ösa så kunde jag promenera hem med honom,men väl istan så började det ösa som aldrig förr och jag kan säga att min hund hatar oxå regn så han ville hålla sig under taken lika mycket som jag,haha,sen fick vi springa till bussen och åka hem igen istället:( Cyklade i ösregn och hämtade gabbi så man var lagom blött när man kom in på dagis,sen bestämde jag att nu när det är så här tråkigt väder så kunde vi ju göra negerbollar:) så det gjorde vi som Gabbi just nu sitter och mumsar på i köket efter sitt varma bad:)
Smakade lite,gott:)
Var inte så lätt det här och göra dom till bollar,hihi

Så här fin blir man när man göra negerbollar:)

Såja nu får vi ska göra resten av dagen,kanske upp en runda till Mohammeds mamma och pappa,lämna ett kort på Alma och Gabriel så blir dom glada:)

Hej så länge!

Inga kommentarer: