torsdag 3 september 2009

Torsdag kväll..

Efter bakningen, gick ut en långrunda med vovven och gabbi cyklade,sen när vi kom hem så lekta ehan lite på sitt rum och jag fixade lite.. Hade ringt hans farmor och farfar så vi skulle åka dit,väntade bara på bussen. Mitt dumma nöt tappade min mobil så att hela displayen blev helt svart så nu har jag ingen telefon längre ,jo en gammal Ericsson:( så typiskt mig att göra det,bara andra telefonen nu med söndrig display.. Har inga pengar till att laga den heller:( Får se om jag lyckas fixa någon annan!
Iallafall så åkte vi upp till dom och umgicks och åt innan jag åkte hem och Gabbi stannade efter många om och men:)

Nu ska jag kolla film.. Sov gott allihopa:)

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Du får gärna låna min gamla telefon om det kan vara till någon hjälp=)