lördag 5 september 2009

Regn och åter regn*suck*











Hänger vid högtalaren lite,haha


Vaknade kvart i åtta av att klockan ringde så det var bara att gå upp och fixa till sig,ut med hunden och väcka Gabbi innan mamma kom och hämta oss halv nio och vi skulle åka till Laholm och kolla folkrace.. Regnade från och till hela dagen och lagom till vi skulle åka hem kom solen.. Iallafall banan var lerig och hal och alla bilar var typ svarta av allt skit,till och med inne i Håkans bil var det vatten och grus,var lika skitig inne som på utsidan:) Men han slutade på en tredje plats i B final:)


När vi kom hem så skulle Gabbi varit hos farmor och farfar några timmar för dom skulle till några kompisar och äta och dom ville att han skulle med,men tyvärr ville han inte för han ville vara hos mamma istället,men när vi kom utanför hemma så blev det att han följde med mamma och pappa hem några timmar så jag har fixat min intresseanmälan och mitt cv är nästan klart så på måndag är det jag som skickar iväg mina ansökningar.. Är så less på detta och visst jag kan kanske gå en undersköterska utbildning men jag känner mig inte hundra än,känns som jag har för mycket i huvudet och det kommer bara bli pannkaka av allt men kan ju som sagt oxå bli jättebra i slutänden*kluven*

Så kan man oxå visa att man vill ha uppmärksamhet:))


Gabbi kom hem innan klockan åtta för meningen vara att jag och han skulle mysa i soffan och kolla fotboll men sen märkte jag att vi hade inte den kanalen:( så han valde film istället och jag gjorde popcorn så det blev lördagsmys med Piff och Puff och nu sover han gott:)
En nöjd kille med skålen i famnen:)
Mysig med tända ljus i detta skitvädret!

*mys*


Var tänkt att jag skulle kollat film men blir nog bingen direkt,sov gott :)

1 kommentar:

EmiliaJ75 sa...

Jag har sagt det förr - alla landskamper ska sändas på en kanal som alla kan se! Vad betalar alla tvlicensen för? Vi har dock kanalen som fotbollen sändes på, men jag tycker det är fel ändå.