torsdag 10 september 2009

Veckan..


ja vad har vi hittat på i veckan,Gabbi blev sjuk och jag fick sätta han på alla hans mediciner för astman kom direkt med förkylningen men efter någon dag så blev det bättre så nu är han bara förkyld och behövs inte så mycket medicin längre. Så han var inte på dagis i tisdags utan då var vi hemma,myste hela dagen sen på kvällen tog vi cykeln och cyklade ner till fria bad och plockade lite snäckor och myste:).. Sen sov han lugnt och fridfullt den natten så blev dagis på igår och det hade gått bra där med andning och så,Mohammed var med och hämtade Gabbi på dagis sen åkte han igen och jag och gabbi myste lite hemma innan vi tog bussen upp till hans farmor och farfar,åt lite och umgicks med familjen även lillasyster var där:) Kom hem ganska sent eftersom dom äter strax efter åtta nu när det är ramadan så kom hem vid tio och han somnade ganska bums:) Upp idag till dagis och jag som blivit stormförkyld har mest tagit det lugnt hela dagen,tagit ett varmt bad,läst ut min bok,ute med vovven lite.. När det var dags att hämta Gabbi så följde mamma och pappa med,vi skulle ut sen på väla och byta Gabbis byxor och sen inhandlade jag ett linne,tunika och hårfärg med mitt presentkort jag hade på hm.. Sen hann vid med en lunch oxå innan vi åkte hem till mig och jag gick ut med vovven en runda sen följde vi med dom hem och myste lite där eller jag har hostat mig igen hela dagen*suck* sen får vi inte glömma fikan ju för den är viktig;) för min lille son.. Åkte hem vid åtta då mamma och Sarah följde med så gick jag ut en runda med vovven själv medans dom var här hemma och höll gabbi sällskap,gabbi fick lite kvällsmat innan han somnade gott.. Nu ska jag snart oxå lägga mig,ska ju på anställningsintervju på Maxi i Råå om en timanställning,alltid en bra början.. Så håll tummarna:) Natti natti

2 kommentarer:

Zezze sa...

håller tummar o tår gumman, klart de e skönt med lite jobb. ta hand om er! Kram

EmiliaJ75 sa...

Ja, för Gabbi är "Fika" livsviktigt! Lilla, goa ungen...